مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 12:202024-01-20اقتصادي

افزایش 7 برابری ظرفیت بازارچه های محصولات کسب و کار خانگی در یزد


شهردار یزد از افزایش نزدیک به هفت برابری ظرفیت بازارچه های محصولات کسب و کارهای خانگی در این شهر خبر داد و گفت: یکی از اولویت های اصلی شهرداری در جلب مشارکت خیران، - ایسنا/یزد شهردار یزد از افزایش نزدیک به هفت برابری ظرفیت بازارچه های محصولات کسب و کارهای خانگی در این شهر خبر داد و گفت: یکی از اولویت های اصلی شهرداری در جلب مشارکت خیران، توسعه کسب و کارهای خانگی و اشتغال زنان سرپرست خانوار است.

ابوالقاسم محی الدینی با اشاره به این که جلب مشارکت مردم در تمامی حوزه ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، اظهار کرد: در حوزه مدیریت شهر هم تا زمانی که مشارکت مردم وجود نداشته باشد نمی توان انتظار کسب نتیجه بسیار خوب داشت.

وی با اشاره به فعالیت مجمع خیرین شهرساز یزد خاطرنشان کرد: در بحث مشارکت ها و فعالیت خیرین شهرساز کار را با یک نگاه شروع کردیم و آن اینکه این شهر را گذشتگان ما و خود مردم ساختند و برای آینده آن هم مردم باید مشارکت داشته باشند و ما به عنوان شهرداری تنها مداخلات کوچکی می توانیم داشته باشیم.

شهردار افزود: تمام آن چیزی که در شهرها در حال رخ دادن است، در واقع از محل درآمدهای خود مردم است و اتفاقاتی هم که در گذشته برای این شهر به وقوع پیوسته و تاسیساتی که به وجود آمده از جمله آب انبارها، درمانگاه ها، خانه های امور خیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 7 برابری ظرفیت بازارچه های محصولات کسب و کار خانگی در یزد

افزایش 7 برابری ظرفیت بازارچه های محصولات کسب و کار خانگی در یزد