مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 11:352024-01-07اجتماعي

دمای هوا در 15 استان زیر صفر شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، کبری رفیعی با اشاره به پیش بینی وضعیت آب و هوایی روز یکشنبه 17 دی ماه اظهار کرد: امروز بارش های پراکنده در شرق استان های خراسان های رضوی، - کارشناس سازمان هواشناسی گفت: حدود 15 مرکز استان امروز دمای زیر صفر را تجربه کردند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، کبری رفیعی با اشاره به پیش بینی وضعیت آب و هوایی روز یکشنبه 17 دی ماه اظهار کرد: امروز بارش های پراکنده در شرق استان های خراسان های رضوی، جنوبی، شمالی، سیستان و بلوچستان و هرمزگان همچنین جنوب استان کرمان بارش های پراکنده رخ می دهد و این سامانه بارشی امروز از کشور خارج می شود.

وی افزود: روز چهارشنبه با ورود سامانه بارشی بعدی در شمال غرب و غرب کشور به همراه استان های گیلان و مازندران بارش ها آغاز می شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی گفت: روز چهارشنبه و پنج شنبه در استان های گلستان و خراسان شمالی بارش هایی به شکل برف و باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی خواهیم داشت.

رفیعی خاطرنشان کرد: آب های خلیج فارس و دریای عمان امروز مواج و متلاطم پیشبینی می شود که در این رابطه هشدار دریایی سطح زرد پیشبینی شده است.

زیرا افزایش ارتفاع امواج در سواحل سیستان و بلوچستان تا 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمای هوا در 15 استان زیر صفر شد

دمای هوا در 15 استان زیر صفر شد