مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 08:302024-01-09سياسي

چرا برخی افراد در مصاحبه های شغلی موفق نمی شوند؟


تسلط بر بیان، نخستین و یکی از اولین شرایط برای پذیرفته شدن در کارهاست؛ نیروی بیان در پیشرفت هر کاری تاثیر خواهد داشت، به همین دلیل برای گزینش داوطلبان در مشاغل گوناگون ضمن آزمایش های ویژه آن حرفه آزمایشی به صورت گفتگو (مصاحبه) هم به عمل می آید.

- ایسنا/قم یک مدرس فن بیان گفت: تسلط بر بیان، نخستین و یکی از اولین شرایط برای پذیرفته شدن در کارهاست؛ نیروی بیان در پیشرفت هر کاری تاثیر خواهد داشت، به همین دلیل برای گزینش داوطلبان در مشاغل گوناگون ضمن آزمایش های ویژه آن حرفه آزمایشی به صورت گفتگو (مصاحبه) هم به عمل می آید.

بتول نجفی در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: در گذشته گویندگی و فن خطابه فقط مختص افراد خاص بود و فقط عده ای بنا بر اقتضای شغلشان لازم بود اصولی را یاد بگیرند که باعث شود سایرین به حرف های آن ها توجه کنند و تحت تاثیر کلام شان قرار بگیرند، پس توجه ویژه ای به پرورش و تربیت صدا و بیان خود داشتند.

این مدرس فن بیان، افزود: دیر یا زود برای کسانی که در هر یک از شئون زندگی فعالیت دارند روزی می رسد که به سخن گفتن در جمع دعوت می شوند و کسانی که بتوانند این دعوت را بپذیرند و از عهده آن بربیایند سرمایه بزرگی دارند.

وی گفت: تسلط بر بیان، نخستین و یکی از اولین شرایط برای پذیرفته شدن در کارهاست نیروی بیان، تاثیری در پیشرفت هر کاری خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا برخی افراد در مصاحبه های شغلی موفق نمی شوند؟

چرا برخی افراد در مصاحبه های شغلی موفق نمی شوند؟