مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 11:352023-12-30سياسي

پرچم سبزی که حسینی نبود! چگونه موجب خلق حماسه 9 دی شد؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، مریم مرادی؛ پرچم سبزی که حسینی نبود! چگونه موجب خلق حماسه 9 دی شد؟ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از زمان ظهور خود در عرصه بین الملل گفتمانی نو در فضای بین الملل ارائه کرده است، - دشمنی دیروز با فتنه تقلب و امروز با فتنه زن، زندگی، آزادی به میدان آمده است، دشمن دست از دشمنی نخواهد کشید، اما آنچه مهم است فهم، بصیرت، غیرت دینی وشعور سیاسی ملت ایران است که در غبار فتنه ها حق را از باطل تشخیص داده و هرگز اجازه رخنه ونفوذ به دشمن را نخواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، مریم مرادی؛ پرچم سبزی که حسینی نبود! چگونه موجب خلق حماسه 9 دی شد؟ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از زمان ظهور خود در عرصه بین الملل گفتمانی نو در فضای بین الملل ارائه کرده است، گفتماتی که مبتنی بر دین، اخلاق، مخالف سلطه جویی وسلطه پذیری است، نظامی که ثابت کرده قصد باج دادن به هیچ مستکبر متکبر زورگویی را ندارد و به شکلی راسخ پای اعتقاد خویش ایستاده است.

همین تفکر و گفتمان زمینه دشمنی مستکبران جهانی با نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم کرده به طوری که اتاق فکر دشمن لحظه ای از دشمنی با ملت بزرگ ایران نیاسوده است و همواره به دنبال ضربه زدن به نظام وملت به شیوه های مختلف بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرچم سبزی که حسینی نبود! چگونه موجب خلق حماسه 9 دی شد؟

پرچم سبزی که حسینی نبود! چگونه موجب خلق حماسه 9 دی شد؟