مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 15:302024-01-07ورزشي

گروه های غیرمجاز رقیب باشگاه های کوهنوردی خراسان شمالی


رییس هیات کوهنوردی خراسان شمالی گفت: در حال حاضر گروه های غیرمجاز کوهنوردی رقیب باشگاه های کوهنوردی در استان شده اند.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس هیات کوهنوردی خراسان شمالی گفت: در حال حاضر گروه های غیرمجاز کوهنوردی رقیب باشگاه های کوهنوردی در استان شده اند.

مهدی صفری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که در رشته کوهنوردی در این استان وجود دارد این است که باشگاه ها باید پروسه های طولانی را برای اخذ مجوز باشگاه خود طی کنند که این امر سبب شد تا برخی مجوز باشگاه های خود را تمدید نکردند و برخی نیز مجوز تاسیس باشگاه را نگرفتند.

وی افزود: این امر سبب شد تا افرادی که تحت پوشش یک باشگاه بوده اما آن باشگاه نتوانسته مجوز برای ادامه فعالیت بگیرد به باشگاه های دیگر برود و یا فعالیت خود را به صورت گروه های کوهنوردی و گروه های دوستانه انجام دهند.

صفری ادامه داد: در واقع در باشگاه های رشته ورزشی کوهنوردی به صورت تخصصی انجام می شود اما در گروه های غیرمجاز این امر صورت نمی گیرد که ممکن است خطراتی را نیز به دنبال داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری دوره های آموزشی تخصصی یکی از دغدغه های اصلی ما است، بیان کرد: با برگزاری این دوره ها دانش کوهنوردی ارتقا می یابد و افراد برای مربی گری در این رشته ورزشی باید 14 دوره را بگذر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های غیرمجاز رقیب باشگاه های کوهنوردی خراسان شمالی

گروه های غیرمجاز رقیب باشگاه های کوهنوردی خراسان شمالی