مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 09:552023-12-28پزشكي

تشکیل پرونده الکترونیک سلامت برای بیماران شناسایی شده در «پویش ملی سلامت»


مدیرکل دفتر بیماری های غیرواگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ادامه «پویش ملی سلامت» در قالب برنامه «سلامت خانواده» پس از 15 دی و تشکیل پرونده الکترونیک سلامت برای بیماران شناسایی شده در این پویش خبر داد.

- تشکیل پرونده الکترونیک سلامت برای بیماران شناسایی شده در پویش ملی سلامت مدیرکل دفتر بیماری های غیرواگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ادامه پویش ملی سلامت در قالب برنامه سلامت خانواده پس از 15 دی و تشکیل پرونده الکترونیک سلامت برای بیماران شناسایی شده در این پویش خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وبدا، دکتر کوروش اعتماد گفت: پویش ملی سلامت از 20 آبان آغاز شده و تا 15 دی ادامه دارد ولی این تاریخ، پایان پویش نخواهد بود بلکه غربالگری پرفشاری خون و دیابت هموطنان همچنان در قالب برنامه سلامت خانواده ادامه خواهد یافت.

وی با اعلام این که تاکنون بیش از 25 میلیون نفر در این پویش غربالگری شده اند، تصریح کرد: برای تمام افرادی که احتمال دیابت و احتمال پرفشاری خون شناسایی شده، پرونده الکترونیک سلامت تشکیل خواهد شد و در برنامه سلامت خانواده ادامه روند درمان آن ها پیگیری می شود.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل پرونده الکترونیک سلامت برای بیماران شناسایی شده در «پویش ملی سلامت»

تشکیل پرونده الکترونیک سلامت برای بیماران شناسایی شده در «پویش ملی سلامت»