مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 12:202024-01-06سياسي

رونمایی از کتاب ژنرال قاسم سلیمانی؛ سالکی که به داعش پایان داد


کتاب ژنرال قاسم سلیمانی؛ سالکی که به داعش پایان داد در ایام شهادت سردار قاسم سلیمانی با حضور ایرانیان مقیم مالزی در کوالالامپور رونمایی شد.

- رونمایی از کتاب" ژنرال قاسم سلیمانی؛ سالکی که به داعش پایان داد" کتاب" ژنرال قاسم سلیمانی؛ سالکی که به داعش پایان داد" در ایام شهادت سردار قاسم سلیمانی با حضور ایرانیان مقیم مالزی در کوالالامپور رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مالزی، همزمان با ایام سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی با حضور ولی الله محمدی سفیر جمهوری اسلامی ایران در مالزی، حبیب رضا ارزانی رایزن فرهنگی کشورمان و ایرانیان مقیم مالزی شب گذشته (15 دی) از کتاب ژنرال قاسم سلیمانی؛ سالکی که به داعش پایان داد رونمایی شد.

در این مراسم حبیب رضا ارزانی رایزان فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مالزی با تسلیت حادثه تلخ تروریستی کرمان، گفت: به واقع دشمنان از نام و تفکر شهید سلیمانی می هراسند و این تحرکات ددمنشانه چیزی از عشق و علاقه مردم ما به آرمان های شهید سلیمانی کم نمی کند.

وی با بیان اینکه اخلاص و مردم داری عامل محبوبیت شهید سلیمانی شد، تصریح کرد: اقتدار و صلابت قلبی؛ از شهید سلیمانی یک دیپلمات موثر ساخته بود، لذا ما امیدوارم از روش و منش او در زندگی بهره بگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از کتاب ژنرال قاسم سلیمانی؛ سالکی که به داعش پایان داد

رونمایی از کتاب ژنرال قاسم سلیمانی؛ سالکی که به داعش پایان داد