مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 12:302024-01-09فرهنگي

ترجمه 3 رمان خارجی منتشر شد


ترجمه رمان های «محراب جاودانگی مادر» از فردیناندو کامون، «باغ نارنج» نوشته لری ترامبلی و «پیانیست پیکادِلی» نوشته واسینی اعرَج منتشر شد.

- ترجمه رمان های محراب جاودانگی مادر از فردیناندو کامون، باغ نارنج نوشته لری ترامبلی و پیانیست پیکادِلی نوشته واسینی اعرَج منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محراب جاودانگی مادر با ترجمه زهرا سادات میرکبیری در 133 صفحه با شمارگان 330 نسخه و بهای 125 هزار تومان در انتشارات مروارید راهی بازار کتاب شده است.

در نوشته پشت جلد کتاب می خوانیم: رمان محراب جاودانگی مادر با توصیف یک مراسم تشییع از زبان راوی اول شخص شروع می شود: مادری از خانواده ای روستایی زندگی را ترک کرده است و بازماندگانش کوشش می کنند از طریق یک آیین، یاد او را جاودانه نگه دارند.

فردیناندو کامون (متولد 1935)، نویسنده ایتالیایی، در مقدمه ای اختصاصی برای خواننده ایرانی، تأکید دارد که این کتاب را نوزده بار بازنویسی کرده تا به شکل کنونی اش رسیده است.

او به ما می گوید که در هر خانواده روستایی مادر ستون و تکیه گاه خانواده است، در صورت مرگ مادر، خانواده از هم می پاشد، و جاودانگی از آنِ بزرگان واقعی - یعنی انسان های خوب و شریف - است.

آلبرتو موراویا، نویسنده سرشناس ایتالیایی، درباره این رمان گفته است که نه فقط با داستانی زیبا که با رمانی بی عیب و نق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترجمه 3 رمان خارجی منتشر شد

ترجمه 3 رمان خارجی منتشر شد