مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 18:002024-01-03سياسي

3604 مددجوی هرمزگانی جشن خودکفایی برپا کردند


سه هزار و 604 خانوار مددجوی کمیته امداد هرمزگان روز چهارشنبه همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر، با حضور قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور خودکفایی و توانمندی خود را جشن گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، جشن خودکفایی 3604 نفر مدد جوی  در  استان هرمزگان با حضور قائم مقام  و معاون اشتغال کمیته امداد کشور و با حضور کارآفرینان برتر و راهبران شغلی در سالن همایش های شرکت گاز بندرعباس برگزار شد جعفرصباغیان قائم مقام کمیته امداد در این برنامه به نقش موثر دولت مردمی و مجلس انقلابی، دستگاههای دولتی،  خیرین و بانکها در خودکفا شدن این خانواده چندهزار نفری اشاره کرد و افزود:  کمیته امداد امام با تکیه بر فرمایشات مقام معظم رهبری و دغدغه های ایشان دو رویکرد مهم را در اولویت ماموریت های خود قرار داده و آن دو حوزه ایجاد اشتغال پایدار و درآمد مناسب و توانمند سازی مددجویان با حفظ کرامت انسانی می باشد.

    صباغیان افزود:  این حوزه ماموریت امداد با کمک دولت مردمی، مجلس انقلابی و اهتمام نمایندگان مجلس در سنوات گذشته در گذراندن  تبصره های 16 و 18 کمکهای شایانی کرده و در سال جاری 3.

5هزار میلیارد تومان بودجه اشتغال زایی و توانمند سازی مددجویان اختصاص داده اند که بانک های عامل در صورت همکاری و مساعدت بیشتر میتوانیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3604 مددجوی هرمزگانی جشن خودکفایی برپا کردند

3604 مددجوی هرمزگانی جشن خودکفایی برپا کردند