مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 15:412023-12-28سياسي

آیت الله علم الهدی: هیچگاه موج اسلام خواهی در دنیا مانند امروز نبوده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی در دومین همایش ملی متولیان حسینیه های شهید که به مناسبت فرارسیدن ایام وفات حضرت ام البنین(س) با حضور صدها نفر از همسران و مادران شهدا در تالار همایش های آستان قدس رضوی برگزار شد، اظهار کرد: همان طور که اسلام عزیز به برکت مجاهدت ها و جان فشانی های بسیار توانست در گام اول، قلمروی گفتمانی خود را از سرزمین حجاز تا یمن گسترش دهد، انقلاب اسلامی هم با صبر خانواده شهدا و ایستادگی فرزندان برومندشان توانسته تا به امروز در مقابل همه فشارها و تهدیدها مقاومت کند و در هر معرکه پربلا، پیروز باشد.

وی افزود: تا به امروز حدود 60 سال از عمر این انقلاب می گذرد و هر زمان فرهنگ شهادت توسعه بیشتری پیدا می کند، حاکمیت این انقلاب نیز در منطقه و عالم افزوده می شود.

خون این شهدا بر پیکر دین و قرآن تزریق شده تا عزیزتر و عظیم تر از قبل در دنیا ظاهر شود؛ همان طور که امروز آشکار است و از روز آغاز بعثت رسول گرامی اسلام(ص) تاکنون هرگز موج اسلام خواهی در دنیا به اندازه امروز نبوده است.

سالروز وفات حضرت ام البنین(س) به نام روز مادران شهدا نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: اینکه ملت های مختلف در اقلیم های گوناگون و سرزمین هایی گسترده در عالم به اسلام و قرآن علاقه مند شوند و فطرت خداج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله علم الهدی: هیچگاه موج اسلام خواهی در دنیا مانند امروز نبوده است

آیت الله علم الهدی: هیچگاه موج اسلام خواهی در دنیا مانند امروز نبوده است