مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 07:402024-01-02سياسي

بهره گیری از سنت های ارزشمند حوزوی جهت کیفیت بخشی به حوزه های علمیه


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: سنت های حوزوی محصول تجربیات ممتد در حوزه های علمیه است و اگر می خواهیم کیفیت بخشی امورات در حوزه های علمیه را دنبال کنیم باید به این جهت توجه داشته باشیم.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: سنت های حوزوی محصول تجربیات ممتد در حوزه های علمیه است و اگر می خواهیم کیفیت بخشی امورات در حوزه های علمیه را دنبال کنیم باید به این جهت توجه داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- آیت الله مصطفی محامی شامگاه دوشنبه 11 دی در دیدار کادر اجرایی و اساتید حوزه علمیه سفیران زاهدان عنوان کرد: در شورای مدرسه باید چند تن از اساتید نیز حضور داشته باشند چرا که در مواقعی نگاه اجرایی مسئولان مدرسه بر سایر جنبه ها غلبه می کند و حضور چند تن از اساتید با نگاه جامع در شورای مدرسه منجر به توازن کار خواهد بود.

امام جمعه زاهدان افزود: برنامه در نظر گرفته شده برای حوزه علمیه سفیران اگر به خوبی اجرا شود در امر تبلیغ کارآمدتر از دوره بلندمدت حوزه خواهد بود و باید تمام تلاش خود را در راستای اجرای درست برنامه به کار بگیرید.

آیت الله محامی بر لزوم بهره گیری از سنت های ارزشمند حوزوی تاکید کرد و افزود: سنت های حوزوی محصول تجربیات ممتد در حوزه های علمیه است و اگر می خواهیم کیفیت بخشی امورات را دنبال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری از سنت های ارزشمند حوزوی جهت کیفیت بخشی به حوزه های علمیه

بهره گیری از سنت های ارزشمند حوزوی جهت کیفیت بخشی به حوزه های علمیه