مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 14:502024-01-16اقتصادي

بانک توسعه تعاون؛ اولین عرضه کننده سفته الکترونیک برای اشخاص حقوقی


در مراسمی در ساختمان مرکزی بانک توسعه تعاون با حضور محمد شیخ حسینی مدیر عامل، معاونین و روسای ادارات از سفته الکترونیک بانک توسعه تعاون و سامانه «تی تی پلاس» به صورت رسمی رونمایی شد.

- اخبار شرکت ها؛ محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون در جلسه رونمایی سفته الکترونیک اظهارکرد: عملیاتی نمودن سفته الکترونیک اقدام ارزنده ای است که با تدابیر ، تلاش ها و تعاملات مجموعه فناوری بانک در سطح معاونت، مدیریت و شرکت سمات صورت پذیرفته است.

شیخ حسینی افزود: سفته الکترونیک گام بسیار بلندی برای تحول دیجیتال در بانک توسعه تعاون است، امضای دیجیتال، سفته الکترونیک و احراز هویت گام هایی هستند که برای تکمیل امکانات و قابلیت های سامانه تی تی پلاس به یک عنوان مگا اپلیکیشن بانکی اجرایی شده اند.

این هدفگذاری وجود دارد که سایر خدمات و ابزارهای تامین مالی به ویژه ابزارهای تامین مالی زنجیره ای نیز در سکوها و پلتفرم های دیجیتال قرار گیرد.

این مقام بانکی گفت: بانک توسعه تعاون این اراده را دارد تا با اقدامات مهم فناورانه؛ چشم انداز ترسیمی خود به عنوان بانک برتر کشور در حوزه ارائه خدمات دیجیتال بانکی و اعتباری به تعاونی ها و بنگاه های کوچک و متوسط را تحقق بخشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک توسعه تعاون؛ اولین عرضه کننده سفته الکترونیک برای اشخاص حقوقی

بانک توسعه تعاون؛ اولین عرضه کننده سفته الکترونیک برای اشخاص حقوقی