مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 09:152024-01-01سياسي

رقابت انتخاباتی نیست یا مقبولیتی بین مردم ندارید؟!


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اخیرا برخی اعضای مجمع روحانیون مبارز (موسوی خویینی ها، خاتمی، موسوی لاری، مجید انصاری، ابطحی و.

) به همراه گروهی که خود را «مجمع محققین و مدرسین حوزه» معرفی می کنند، - همزمان با حضور گردانندگان مجمع روحانیون در حرم امام خمینی (ره)، یکی از همراهان آن جمع مدعی شد امکان رقابت انتخاباتی وجود ندارد و بنابراین این تشکل نمی تواند مردم را به انتخابات دعوت کند!  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اخیرا برخی اعضای مجمع روحانیون مبارز (موسوی خویینی ها، خاتمی، موسوی لاری، مجید انصاری، ابطحی و.

) به همراه گروهی که خود را مجمع محققین و مدرسین حوزه معرفی می کنند، به حرم امام خمینی رفتند و نشست مشترک به میزبانی سید حسن خمینی برگزار کردند.

سید محمد ایازی درباره محتوای گفت وگوی حاضران و این که آیا به انتخابات هم پرداخته اند، به عصر ایران گفت: وضعیت امروز مردم در نشست مجمعین مطرح شد که درباره انتخابات چه نظر و موضعی دارند؟ با توجه به اینکه بیشتر از دو ماه با انتخابات فاصله نداریم، اما زمینه های مشارکت و انتخابات سالم و رقابتی اساساً فراهم نیست.

این هم یکی از مسائلی بود که در نشست، بحث و گفتگو شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت انتخاباتی نیست یا مقبولیتی بین مردم ندارید؟!

رقابت انتخاباتی نیست یا مقبولیتی بین مردم ندارید؟!