مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 15:452024-01-15فرهنگي

اجرای نمایش نامه خوانی «گاهی به آتش هم دست بزن»


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نمایش «گاهی به آتش هم دست بزن» نوشته و کارگردانی مجتبی احمدی برای اجرای نمایش نامه خوانی در تالار سینما تئاتر جم سنتر پنجشنبه 28 دی در 2 سانس آماده می شود.

- نمایشنامه گاهی به آتش هم دست بزن به نویسندگی و کارگردانی مجتبی احمدی 28 دی در 2 اجرا نمایش نامه خوانی خواهد شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نمایش گاهی به آتش هم دست بزن نوشته و کارگردانی مجتبی احمدی برای اجرای نمایش نامه خوانی در تالار سینما تئاتر جم سنتر پنجشنبه 28 دی در 2 سانس آماده می شود.

مجتبی احمدی نویسنده و کارگردان این اثر گفت: حدود 20 سال پیش به همراه آتش تقی پور و یوحنا حکیمی نمایشنامه مردی که گلی به دهان داشت نوشته لوییجی پیراندلو را روی صحنه تئاتر شهر بردیم.

در فصل جدیدی از این نمایش با عنوان گاهی به آتش هم دست بزن بعد از 20 سال دوباره ملاقات 2 شخصیت از آن نمایشنامه را تجربه خواهیم کرد.

در این نمایش علی اینانلو به عنوان مدیر هنری در کنار ما حضور دارد و پارس هنر کاوه به عنوان مجری طرح این نمایش معرفی می شود.

وی افزود: در اجرای نمایش گاهی به آتش دست بزن در کنار آتش تقی پور و یوحنا حکیمی که بازیگران اصلی این نمایش هستند، ژیلا صادقی و محمودرضا قدیریان نیز به عنوان گوینده متن در کنار ما خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای نمایش نامه خوانی «گاهی به آتش هم دست بزن»

اجرای نمایش نامه خوانی «گاهی به آتش هم دست بزن»