مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 08:502024-01-04سياسي

اعلام آمادگی جامعه پزشکی قم برای خدمت رسانی به مصدومان حادثه تروریستی کرمان


رییس سازمان نظام پزشکی قم با اشاره به جنایت تروریستی در کرمان گفت: با توجه به اهمیت خدمات رسانی به آسیب دیدگان، جامعه پزشکی استان قم، اعلام آمادگی می کند درصورتی که نیاز به حضور پزشک و سایر گروه های درمانی باشد، - حسن عادلی در گفت وگو با خبرنگاران ضمن محکوم کردن اقدامات تروریستی صورت گرفته در گلزار شهدای کرمان گفت: متأسفانه جنایتکاران و عوامل کوردل تروریستی صهیونیستی امروز اوج خباثت و جنایت را نشان داده و دست به کشتار مردم بی گناه زدند.

وی افزود: این شهدا که در بین آن ها کودکان نیز مشاهده می شوند، مظلومانه به شهادت رسیدند که یک اقدام تروریستی و بزدلانه بود که هم زمان با سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی رقم خورد.

عادلی با اشاره به تعداد مصدومان این حادثه گفت: با توجه به اهمیت خدمات رسانی به آسیب دیدگان، جامعه پزشکی استان قم، اعلام آمادگی می کند درصورتی که نیاز به حضور پزشک و سایر گروه های درمانی باشد، به مراکز درمانی استان کرمان اعزام شوند و یا در قم به این عزیزان خدمات رسانی کنند.

رییس سازمان نظام پزشکی قم ضمن عرض تسلیت به بازماندگان این حادثه،از خدای متعال برای مجروحان شفای عاجل و برای بازماندگان اجر و صبر مسئلت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی جامعه پزشکی قم برای خدمت رسانی به مصدومان حادثه تروریستی کرمان

اعلام آمادگی جامعه پزشکی قم برای خدمت رسانی به مصدومان حادثه تروریستی کرمان