مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 18:402023-12-30سياسي

9دی تجلی بصیرت و همدلی ایرانیان است


نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: نهم دی ماه سال 1388 تجلی بصیرت و همدلی ایرانیان است.

- حجت الاسلام احد آزادی خواه روز شنبه در مراسم گرامیداشت نهم دی ماه 1402 در مصلای شهر یاسوج افزود: حرکت خودجوش 9 دی مردم مؤمن و ولایتمدار ایران اسلامی در راه حراست از نظام و آرمان های مقدس انقلاب و جایگاه ولایت فقیه سند افتخارآمیزی از دشمن شناسی، هوشیاری و غیرت دینی را در تاریخ این انقلاب به ثبت رساند.

وی با بیان اینکه نهم دی ماه سال 1388 تجلی بصیرت و همدلی ایرانیان است، اظهارکرد: مردم مسلمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی سال ها پس از حماسه نهم دی ماه با حضور گسترده در آیین های سالگرد این حماسه که بنام روز بصیرت نامگذاری شده پایبندی خود به نظام جمهوری اسلامی را نشان می دهند.

آزادی خواه تصریح کرد: فتنه گران قصد داشتند تا به بهانه انتخابات بین مردم و نظام جمهوری اسلامی فاصله بیاندازند اما نهم دی ماه نه بزرگ ملت ایران به آن ها بود.

وی عنوان کرد: مردم اکنون دارای مشکلات اقتصادی و معیشتی مانند تورم و بیکاری هستند و مسئولان وظیفه دارند تا برای بهبود رفاه مردم تلاش بیشتری کنند اما نقدها باید منصفانه باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آزادی خواه بیان کرد: در حوزه عمران و آبادانی برای مناطق محروم، نظام جمهوری اسلامی خدمات مهمی ارائه داده است و تلاش ها همچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9دی تجلی بصیرت و همدلی ایرانیان است

9دی تجلی بصیرت و همدلی ایرانیان است