مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 14:002024-01-13بين الملل

نانسی پلوسی: پیروزی ترامپ غیرممکن است


قانونگذار ارشد کنگره و رییس اسبق مجلس نمایندگان آمریکا نانسی پلوسی می‎ گوید که رییس جمهوری دوباره دونالد ترامپ، «غیرممکن» است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، در شرایطی که نگرانی حامیان حزب دموکرات درباره ادامه افت محبوبیت بایدن در نظرسنجی ها به دلایلی از قبیل سن بالای او و نارضایتی از مواضعش در قبال جنگ غزه ادامه دارد، سیاستمدار شناخته شده آمریکایی شکست ترامپ را قطعی می داند.

نانسی پلوسی در مصاحبه با سی ان ان به شدت از عملکرد داخلی و خارجی جو بایدن تمجید کرد و گفت که مهم ترین موضوع برای رای دهندگان  آمریکایی، مسائل اقتصادی و میز آشپزخانه است.

مجری سی ان ان گفت که رقابت بایدن و ترامپ، شانه به شانه است و هیچ کس در حزب دموکرات درباره رییس جمهور نشدن دونالد ترامپ، خیالش راحت نیست .

رییس اسبق مجلس نمایندگان آمریکا در رد این حرف مجری گفت که هیچ کس چنین حسی ندارد و بسیاری از ماها این را می دانیم که غیرممکن است او (ترامپ) دوباره رییس جمهور شود .

مجری سی ان ان  سوال کرد که چرا می گویید انتخاب دوباره ترامپ، غیرممکن است؟ پلوسی در جواب به این سوال، حامیان حزب دموکرات را از مواضع ترامپ ترساند و گفت که او درصدد بالا بردن هزینه های درمان و کاهش اخذ مالیات از شرکت های بزرگ است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نانسی پلوسی: پیروزی ترامپ غیرممکن است

نانسی پلوسی: پیروزی ترامپ غیرممکن است