مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 09:202024-01-06سياسي

انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا حادثه تروریستی کرمان را محکوم کردند


انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا با صدور بیانیه ای حادثه تروریستی کرمان را محکوم و اعلام کردند: سردمداران کفر و استکبار بدانند که بنا به خواست مقام عظمای ولایت، - انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا با صدور بیانیه ای حادثه تروریستی کرمان را محکوم و اعلام کردند: سردمداران کفر و استکبار بدانند که بنا به خواست مقام عظمای ولایت، شیردلان ایران زمین آنچنان انتقامی از آمریکا و بزدلان کودک کش صهیونیسم بگیرند که از کرده خود پشیمان شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا ضمن تسلیت به خانواده های معظم شهدای گلزار کرمان، مردم ایران و محور مقاومت، از همه مسئولان کشور می خواهد که در اجرای فرمان رهبر عظیم الشان انقلاب، انتقام سختی از جنایتکاران مستکبر و عوامل داخلی شان بگیرند.

بسم الله الرحمن الرحیم سلام بر شهدای به خون خفته کرمان.

سلام بر آن زائران عاشق پیشه ی مرقد قافله سالار شهدای عظیم الشان محور مقاومت، شهید سلیمانی اعلی الله مقامه الشریف، که خون مقدس شان درخت تنومند محور مقاومت را آبیاری کرد.

تسلیت بر خانواده های گرانقدر شهدای گلزار کرمان.

آزادگان جهان و ملت بزرگ ایران نیک می دانند که سلسله جنبان این گونه جنایت ها همانا شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار، اسراییل کودک کش، و انگلیس ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا حادثه تروریستی کرمان را محکوم کردند

انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا حادثه تروریستی کرمان را محکوم کردند