مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 11:252024-01-17بين الملل

پوتین: در انتخابات گذشته آمریکا تقلب شد


ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه سه شنبه بدون توضیح بیشتر در مورد اینکه درباره کدام یک از انتخابات های آمریکا سخن می گوید، در اظهاراتی گفت: در انتخابات گذشته ریاست جمهوری آمریکا از طریق رأی گیری پستی تقلب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از رویترز، پوتین که قصد دارد در انتخابات ریاست جمهوری ماه مارس سال جاری میلادی در روسیه برای یک دوره 6 ساله نامزد شود، با بیان اینکه در انتخابات گذشته ریاست جمهوری آمریکا تقلب شد، افزود: هواداران یکی از نامزدهای آن انتخابات، برگه های رأی را به قیمت 10 دلار خریدند، آنها را پر کردند و بدون نظارت ناظران به صندوق های پستی انداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا پیش تر و بعد از گذشت 2 سال همچنان نتایج انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا را به رسمیت نشناخته و دوباره در نظر داشت درصورتی که نتیجه آرا در انتخابات میان دوره ای به دلخواه وی و هم حزبی هایش نباشد، آن را از هم اکنون و پیشاپیش مخدوش جلوه دهد.

تارنمای شبکه خبری سی ان ان با پرداختن به این موضوع در تیتری، نوشت: ترامپ و دیگر جمهوری خواهان از هم اکنون نتایج انتخابات میان دوره ای را مورد تردید قرار داده اند.

در این گزارش آمده است: ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا از هم اکنون مشروع بودن نتایج انتخابات میان دوره ای به خصوص در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوتین: در انتخابات گذشته آمریکا تقلب شد

پوتین: در انتخابات گذشته آمریکا تقلب شد