مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 19:252023-12-30سياسي

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهور: قرآن انسان ساز است و زن هم انسان ساز است


معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با بیان اینکه قرآن انسان ساز است و زن هم انسان ساز است گفت: زن در اسلام به عنوان رکن خانواده در تأمین سلامت اخلاقی و سعادت خانواده نقش ویژه ای بر عهده دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با حضور در کنگره زنان تاثیرگذار در سالن همایش ابن سینا دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه مادران و همسران شهدا نمونه بارز زنان تاثیرگذار هستند ابراز داشت: ما مدیون مادران شهدا هستیم، بانوان تاثیرگذاری که تمام  در حرکت های انقلاب و ایستادگی در برابر توطئه ها، فتنه ها، جنگ ها، محاصره ها، تحریم ها با استقامت الگوی ما هستند و امیدواریم مادران ما از بهترین الگو و سیره که دختر پیامبر خداست الگو بگیرند.

وی با اشاره به تبیین مبانی در حوزه زنان توسط امام راحل(ره) اظهار کرد: طبیعتا ما مبانی خودمان را مبانی اسلام و مکتب اهل بیت می دانیم و امام راحل(ره) اولین کسی بود که با انقلاب اسلامی، این مبانی را برای ما تبیین کرد و جایگاه زن، چگونگی نگاه به زن، انتظاراتی که از زن می رود و خدماتی که از زن باید ارائه شود را برای ما روشن کرد.

  خزعلی افزود: در بسیاری از شاخصه ها در عرصه توانمند سازی، زنان ایران برتر هستند اما مشکل جدی ما، مسئله رسانه است و ما باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهور: قرآن انسان ساز است و زن هم انسان ساز است

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهور: قرآن انسان ساز است و زن هم انسان ساز است