مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 15:052024-01-12سياسي

دشمن با برجسته کردن ضعف ها درصدد ناامید کردن مردم است


دشمنان با تبلیغات گسترده فقط اشکالات و ضعف های کشور را نمایش می دهد و موفقیت ها را نادیده می گیرند تا مردم را از نظام و کشور مایوس کند.

- توکل بر خدا و توجه به مردم هنر امامین انقلاب امام جمعه شیروان گفت: امامین انقلاب با در نظر داشتن قدرت برتر خداوند، به مردم توجه خاصی داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیروان، حجت الاسلام حسین تکمیلی، امام جمعه شیروان در آیین سیاسی عبادی نمازجمعه این هفته شیروان، اظهار کرد: امامین انقلاب بعد از توکل و تکیه بر خدا، مردم را ولی نعمت خود دانسته و تمام کارها را فارغ از جناح ها و احزاب بوسیله مردم پیش می برند.

وی با اشاره به قدرت، عظمت و عزتی که جمهوری اسلامی امروزه پیدا کرده گفت: اگر پیام انقلاب بیرون از مرزها قرار گرفته و مبارزانی در فلسطین و دیگر کشورهای اسلامی و غیراسلامی می جنگند، به پیروی تاسی از انقلاب اسلامی و توجهی است که امامین انقلاب به مردم داشتند.

امام جمعه شیروان افزود: هر ساله تمام دنیا از حماسه ای که مردم در انتخابات شکل می دهند، انگشت به دهان و مبهوت می شوند، لذا باید مراقب فتنه دشمنان در کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات باشیم.

حجت الاسلام تکمیلی بیان کرد: مقام معظم رهبری در دیدارهای اخیر نقشه های دشمن را برای جدا کردن مردم از انقلاب بر شمردند که اولین حربه دشمن کمرنگ نشان داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن با برجسته کردن ضعف ها درصدد ناامید کردن مردم است

دشمن با برجسته کردن ضعف ها درصدد ناامید کردن مردم است