مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 14:152024-01-07سياسي

مرحله مقدماتی مسابقات قرآن مهاجران افغانستانی برگزار شد؛ دور نهایی 4 و 5 بهمن


مرحله مقدماتی اولین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم فائزون ویژه مهاجرین مقیم جمهوری اسلامی ایران برگزار شد و دور نهایی 4 و 5 بهمن در تهران برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس مرحله مقدماتی اولین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم فائزون ویژه مهاجرین مقیم جمهوری اسلامی ایران به همت مجمع قاریان و حافظان افغانستانی مقیم تهران در روزهای 14 و 15 دی ماه به صورت غیر حضوری در فرهنگسرای قرآن برگزار شد.

در مرحله مقدماتی، 200 شرکت کننده در گروه سنی بالاتر از 16 سال، از استان های مختلف، شرکت کردند و در سه رشته قرائت تحقیق، حفظ کل قرآن کریم و قرائت ترتیل با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رقابت های رشته قرائت تحقیق و رشته قرائت ترتیل به صورت ارسال اثر انجام شد و رقابت رشته حفظ کل قرآن کریم به صورت ارتباط تصویری برخط به انجام رسید.

در این مرحله مهدی قره شیخلو داور تجوید، حسین اخوان اقدم داور وقف و ابتداء، امین پویا داور صوت، محسن یاراحمدی داور لحن و مهدی عباسی به عنوان داور صحت حفظ به قضاوت پرداختند و محمدصادق رحیمی، از داوران بین المللی قرآن افغانستان به عنوان ناظر فنی، سید مرتضی ابدالی از اساتید پیشکسوت قرآن افغانستان به عنوان رییس هیأت داوران و غلام عباس حسنی از اساتید پیشکسوت و فعال قرآنی افغانستان به عنوان ریی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله مقدماتی مسابقات قرآن مهاجران افغانستانی برگزار شد؛ دور نهایی 4 و 5 بهمن

مرحله مقدماتی مسابقات قرآن مهاجران افغانستانی برگزار شد؛ دور نهایی 4 و 5 بهمن