مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 14:562024-01-19سياسي

امام جمعه سنندج: مدعیان حقوق بشر در برابر کشتار انسان های بی گناه ساکت اند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا فایق رستمی در خطبه های نمای جمعه این هفته مسجد جامع شهر سنندج اظهار کرد: مقام معظم رهبری توجه به مسائل مردم و گوش دادن به سوالات و مشکلات آنها و احقاق حقوق عامه و حساس سازی در مورد وضعیت فلسطین در تریبون های نماز جمعه را مورد تاکید قرار داده اند.

وی در ادامه بر توجه به مساجد و تقویت آنها در راستای ایجاد بسترهای لازم برای حضور بیشتر مردم به ویژه قشر جوان تاکید کرد و گفت: رییس جمهور در سخنرانی اخیر خود به توجه جدی به ایجاد مناطق آزادی تجاری که استان ما هم سهمی در این راستا دارد تاکید کردند.

امام جمعه سنندج افزود: براساس تاکیدات مسؤولان کشوری، باید درصدی از درآمد حاصل از معادن به مناطق محدوده معادن اختصاص یابد.

ماموستا رستمی ادامه داد: اگر درصدی از درآمد معادن به استان اختصاص یابد بخش زیادی از مشکلات زیرساختی به ویژه در حوزه راه حل خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد، با نظارت و برنامه ریزی بیشتر مسؤولان خدمت گذار در استان شاهد تحقق این مهم باشیم.

وی اضافه کرد: هر هفته تعداد از دستگاه ها و مدیران کل در قالب میزهای خدمت در مساجد جامع استان حضور می یابند که این مهم قابل تقدیر است چرا که در شنیدن مطالبات مردم و رفع مشکلات و تصمیم سازی  درست مسوولان موثر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه سنندج: مدعیان حقوق بشر در برابر کشتار انسان های بی گناه ساکت اند

امام جمعه سنندج: مدعیان حقوق بشر در برابر کشتار انسان های بی گناه ساکت اند