مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 22:052024-01-07سياسي

آیت الله علم الهدی: مردم پاسدار نعمت انقلاب و نظامشان هستند


امام جمعه مشهد خطاب به فرماندار مشهد گفت: این مردم خودشان پاسدار نعمت انقلاب و نظامشان هستند، شما فقط زمینه تسهیل مشارکت و تکریم بیش از پیش رأی دهندگان را فراهم کنید.

- ایسنا/خراسان رضوی امام جمعه مشهد خطاب به فرماندار مشهد گفت: این مردم خودشان پاسدار نعمت انقلاب و نظامشان هستند، شما فقط زمینه تسهیل مشارکت و تکریم بیش از پیش رأی دهندگان را فراهم کنید.

آیت الله سید احمد علم الهدی در دیدار با اعضای ستاد انتخابات شهرستان مشهد که به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی برگزار شد، با تأکید بر ضرورت افزایش شعب اخذ رأی، صندوق‎های سیار و توجیه دست اندرکاران اجرایی برای تکریم هرچه بیشتر رأی دهندگان، اظهار کرد: نباید شرکت در انتخابات و فرآیند اخذ رأی برای مردم فرسایشی شود.

وی افزود: اینکه رأی دهندگان بخواهند معطل رسیدن تعرفه بمانند، شعب دیرتر از زمان مقرر آغاز به کار کنند یا رأی گیری را زودتر به پایان برسانند، اینها هیچ کدام زیبنده این ملت مجاهد و عزیز نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: در مسئله افزایش مشارکت اولاً آگاه باشید این مردم خودشان پاسدار نعمت انقلاب و نظامشان هستند.

خون مطهر همه شهدا و به خصوص عزیزان شهید حادثه کرمان، ملت را بیدارتر از همیشه کرده، اما با این حال، شما نیز از همه ظرفیت های موجود د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله علم الهدی: مردم پاسدار نعمت انقلاب و نظامشان هستند

آیت الله علم الهدی: مردم پاسدار نعمت انقلاب و نظامشان هستند