مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 17:452023-12-23بين الملل

دیلی اکسپرس: کسی بایدن را جدی نمی گیرد


یک رسانه انگلیسی با اشاره به نتایج نظرسنجی های مختلف و نظرات مخاطبان در شبکه های اجتماعی اشاره کرد که مقبولیت بایدن به عنوان یک رییس جمهور کاهش یافته است و کسی او را جدی نمی گیرد.

- یک رسانه انگلیسی با اشاره به نتایج نظرسنجی های مختلف و نظرات مخاطبان در شبکه های اجتماعی اشاره کرد که مقبولیت بایدن به عنوان یک رییس جمهور کاهش یافته است و کسی او را جدی نمی گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی خودداری فرانسه، اسپانیا و ایتالیا از پیوستن به ائتلاف دریایی آمریکا موسوم به نگهبان رفاه در دریای سرخ که با ادعای تامین امنیت ناوبری و حفاظت از کشتی های تجاری در دریای سرخ در قبال تهدیدات نیروهای مسلح یمن تشکیل شده است، مخاطبان در فضای مجازی عنوان کرده اند که کسی او را جدی نمی گیرد.

روزنامه انگلیسی دیلی اکسپرس با این مقدمه نوشت: فرانسه، اسپانیا و ایتالیا خروج خود از فرماندهی آمریکا در ائتلاف عملیات نگهبان رفاه را اعلام کرده و گفته اند آن ها تنها عملیات دریایی بعدی را تحت فرماندهی ناتو یا اتحادیه اروپا انجام می دهند، نه تحت فرماندهی آمریکا.

در پی تشدید تنش ها در نوار غزه، نیروهای مسلح یمن اعلام کردند که تا زمان متوقف نشدن حملات علیه غزه، حملاتی را علیه رژیم صهیونیستی انجام خواهند داد و به هیچ کشتی وابسته به آن اجازه تردد در آب های دریای سرخ و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیلی اکسپرس: کسی بایدن را جدی نمی گیرد

دیلی اکسپرس: کسی بایدن را جدی نمی گیرد