مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 08:352023-12-30فرهنگي

بیست و هشتمین جشنواره تئاتر منطقه ای پارس به پایان رسید


بیست و هشتمین جشنواره منطقه ای تئاتر پارس با معرفی دو نمایش خیابانی و سه نمایش صحنه ای به جشنواره تئاتر فجر و درخشش هنرمندان خوزستانی به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، نمایش باشد وقتی دیگر به کارگردانی شیوا قاسمی از میناب و تابوهایی سیاه در قاب های مینیاتوری به کارگردانی رضا وفانیا از شهرستان بهمیی به عنوان برگزیدگان بخش خیابانی به جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند.

همچنین در بخش نمایش های صحنه ای سه نمایش اول شخص مفرد به کارگردانی مهدی آشوغ از شهرستان اندیمشک(خوزستان)، نمایش سایلنت هملت، سایلنت به کارگردانی میلاد هارونی از اهواز و نمایش لولیدن در آخرین خواب کسی که هرگز نخوابیده است به کارگردانی داوود پارسا از گچساران به عنوان نمایش های منتخب بخش صحنه ای به جشنواره فجر راه یافتند.

نکته حایز اهمیت در معرفی این سه نمایش به جشنواره فجر این بود که هیات داوران به شرط اعمال اصلاحات و پیشنهادات این هیات آثار را به جشنواره فجر معرفی خواهد کرد.

میزبانی جشنواره منطقه ای تئاتر نشان می دهد که شهر شیراز اهل فکر، تأمل و تعمق است مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در این مراسم با بیان اینکه مجموعه های مختلفی همچون شهرداری شیراز، استانداری فارس و دیگر نهادهای فرهنگی در فراهم کردن مقدمات این جشنواره با ما هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیست و هشتمین جشنواره تئاتر منطقه ای پارس به پایان رسید

بیست و هشتمین جشنواره تئاتر منطقه ای پارس به پایان رسید