مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 14:402024-01-08سياسي

رسانه ها شاخص های کاندیدای اصلح را بیان کنند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام و رییس ستاد انتخابات استان ایلام با بیان اینکه رسانه ها شاخص های کاندیدای اصلح را بیان کنند، گفت: - در نشست کمیته ی اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان ایلام تاکید شد رسانه ها شاخص های کاندیدای اصلح را بیان کنند ایسنا/ایلام معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام و رییس ستاد انتخابات استان ایلام با بیان اینکه رسانه ها شاخص های کاندیدای اصلح را بیان کنند، گفت: جبهه ی استکبار با تولید برنامه های تنش آفرین سعی دارد مردم را از مشارکت در انتخابات دلسرد کند.

محمدسبحان حسنی امروز دوشنبه 18 دی ماه در کمیته ی اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان، اظهار کرد: رای مردم در انتخابات، عالی ترین نشان برای تحقق مردم سالاری دینی در کشور است و با انتخابات است که جمهوریت و اسلامیت نظام محقق می شود.

وی با بیان این که با اجرای انتخابات از دیکتاتوری جلوگیری می شود، افزود: پس از وقوع انقلاب اسلامی تاکنون شاهد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، مجلس خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی و شورای شهر و روستا هستیم و در انتخابات مختلف، مردم در سرنوشت خود نقش دارند.

رییس ستاد انتخابات استان ایلام با بیان اینکه رسالت رسانه ها در انتخابات سنگین است و بهترین محل برای تحلیل بحث انتخابات، رجوع به فرمایشات مقام معظم ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها شاخص های کاندیدای اصلح را بیان کنند

رسانه ها شاخص های کاندیدای اصلح را بیان کنند