مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 13:402024-01-14سياسي

رویدادهای گردشگری توانایی تحول در اقتصاد شیراز را دارند


مدیر گردشگری و امور زیارتی سازمان فرهنگی شهرداری شیراز گفت: رویدادهایی را جهت جذب گردشگر برای این شهر برنامه ریزی کرده ایم که این رویدادها باید به گونه ای طراحی شوند که اقتصاد این شهر را متحول کرده و کارآفرینی ایجاد کنند.

- مدیر گردشگری و امور زیارتی سازمان فرهنگی شهرداری شیراز: رویدادهای گردشگری توانایی تحول در اقتصاد شیراز را دارند ایسنا/فارس مدیر گردشگری و امور زیارتی سازمان فرهنگی شهرداری شیراز گفت: رویدادهایی را جهت جذب گردشگر برای این شهر برنامه ریزی کرده ایم که این رویدادها باید به گونه ای طراحی شوند که اقتصاد این شهر را متحول کرده و کارآفرینی ایجاد کنند.

علی نیری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اینکه شهرداری شیراز یکی از نهادهای مهم در حوزه گردشگری شهر است چرا که در حوزه حمل ونقل، اقتصاد، معماری، تاریخ، فرهنگ و زیارت هم می تواند نقش بسیار مهم و گسترده ای داشته باشد، گفت: همچنین شهرداری در حوزه تبلیغات و ایجاد رویدادهای متنوع جایگاه بی بدیلی در شهر شیراز دارد.

مدیر گردشگری و امور زیارتی سازمان فرهنگی شهرداری شیراز ادامه داد: رویدادهای گردشگری نقش بسیار مؤثری در افزایش ماندگاری و جذب گردشگر در این شهر را دارند به شرط اینکه تمام نیازهای یک رویداد را در نظر بگیریم لذا رویدادهایی را جهت جذب گردشگر برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویدادهای گردشگری توانایی تحول در اقتصاد شیراز را دارند

رویدادهای گردشگری توانایی تحول در اقتصاد شیراز را دارند