مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 11:282024-01-15فرهنگي

سام قریبیان: افتخار می کنم نقش گل گلاب را بازی کردم


سام قریبیان با بیان اینکه افتخار می کند نقش دکتر حسین گل گلاب شاعر ترانه «ای ایران» را در نمایش «قصه ترانه های ماندگار» بازی کرده است، ادامه داد: - سام قریبیان با بیان اینکه افتخار می کند نقش دکتر حسین گل گلاب شاعر ترانه ای ایران را در نمایش قصه ترانه های ماندگار بازی کرده است، ادامه داد: شناساندن مشاهیر به مخاطبان رسالت آثار هنری است.

این بازیگر درباره نقشی که چندی پیش در بازنمایش قصه ترانه های ماندگار ایفا کرد به ایسنا گفت: تا جایی که من می دانم این اولین بار بود که شخصیت دکتر حسین گل گلاب که به عنوان پدر گیاه شناسی نوین ایران هم شناخته می شود و شاعر ترانه معروف ای ایران است، در عرصه نمایش کار شده و من این افتخار را داشتم که اولین کسی باشم که این نقش را اجرا کرده است.

امیدوارم این قدمی باشد برای نشان دادن مشاهیر معاصر کشورمان تا شاید خیلی از افراد این عزیزان را نشناسند.

وی عنوان کرد: ای ایران را همه ما شنیده ایم ولی شاید ندانیم چه کسی آهنگ آن را ساخته، چه کسی شعرش را گفته یا ریشه این شعر در چیست.

قریبیان اظهار کرد: به نظرم رسالتی که یک کار هنری دارد، این است که مخاطب امروز را با مشاهیر دوران خودش آشنا کند و من هم به عنوان کسی که قسمت کوچکی از غبارزدایی از این ماجرا را بر عهده داشتم، بسیار خوشحالم و این موضوع باعث افتخارم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سام قریبیان: افتخار می کنم نقش گل گلاب را بازی کردم

سام قریبیان: افتخار می کنم نقش گل گلاب را بازی کردم