مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 17:552024-01-02سياسي

چه عواملی سلامت مردم روانسر را تهدید می کند؟


نماینده مجریان مطالعه کوهورت روانسر با اشاره به گذشت هفت سال از زمان شروع این تحقیق، به تشریح نتایج به دست آمده در این هفت سال پرداخت.

- ایسنا/کرمانشاه نماینده مجریان مطالعه کوهورت روانسر با اشاره به گذشت هفت سال از زمان شروع این تحقیق، به تشریح نتایج به دست آمده در این هفت سال پرداخت.

دکتر کیومرث پاسدار در نشست خبری امروز (12 دی) با اشاره به شروع تحقیقات کوهورت شهرستان روانسر از سال 1394 گفت: این تحقیقات 15 ساله طراحی شده و امسال در سال هشتم انجام این تحقیقات هستیم.

وی افزود: کوهورت به معنی مطالعه هم گروهی آینده نگر جمعیت است، یعنی ما وضعیت سلامت امروز جامعه را از لحاظ فاکتورهای مختلف بررسی کرده تا علل بیماری و مرگ ناشی از بیماری ها را در آن ها پیدا کرده و بتوانیم با برنامه ریزی درست راهکارهایی برای پیشگیری از بیماری ها پیدا کنیم.

پاسدار گفت: در حال حاضر این نوع تحقیق در 20 استان کشور در حال انجام است و در استان کرمانشاه هم شهرستان روانسر برای انجام آن انتخاب شده است.

وی افزود: جمعیت هدف ما در این تحقیق 13 هزار نفر است که به صورت تصادفی از تمام نقاط شهرستان انتخاب شده اند و جمعیت مرد و زن آن ها با هم برابر است.

پاسدار گفت: سن جمعیت هدف هم بین 18 تا 65 سال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه عواملی سلامت مردم روانسر را تهدید می کند؟

چه عواملی سلامت مردم روانسر را تهدید می کند؟