مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 14:302024-01-09سياسي

لکه های سیاه و مشکلات به مدیران تذکر داده شود


نماینده ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه برخی دولت ها بعد از انقلاب اسلامی کشور را قدری عقب نگه داشتند، گفت: وجود مدیران نالایق و ناکارآمد نیز آسیب زا بوده و کشور را دستخوش حوادث کردند؛ - ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه برخی دولت ها بعد از انقلاب اسلامی کشور را قدری عقب نگه داشتند، گفت: وجود مدیران نالایق و ناکارآمد نیز آسیب زا بوده و کشور را دستخوش حوادث کردند؛ مدیران نالایق باید کنار زده شوند.

آیت الله رسول فلاحتی امروز، 19 دی ماه در نشست هماهنگی برنامه های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان گیلان، ضمن تسلیت شهادت جمعی از زائران مرقد مطهر شهید سلیمانی در گلزار شهدای کرمان، اظهار کرد: انقلاب اسلامی همیشه دستخوش این گونه فراز و نشیب ها بوده است.

وی با اشاره به اهمیت ایثارگری ها و جانفشانی ها در عرصه های انقلاب افزود: انقلاب اسلامی بر اساس سه مؤلفه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی همراه با خاستگاه ملی و دینی شکل گرفت و در پی آن، مردم مسلمان خواهان عملی شدن احکام اسلام در کشور شدند و تا امروز نیز در این زمینه موفقیت های فراوانی داشته ایم.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه برخی دولت ها بعد از انقلاب اسلامی، کشور را قدری عقب نگه داشتند، گفت: وجود مدیران نالایق و ناکارآمد نیز آسیب زا بوده و کشور را دستخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لکه های سیاه و مشکلات به مدیران تذکر داده شود

لکه های سیاه و مشکلات به مدیران تذکر داده شود