مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 16:402024-01-03سياسي

سردار شهید سلیمانی محور مقاومت را در تمام بلاد اسلامی زنده کرد


دادستان عمومی و انقلاب یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سردار شهید سلیمانی محور مقاومت را در تمام بلاد اسلامی زنده کرد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد دادستان عمومی و انقلاب یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سردار شهید سلیمانی محور مقاومت را در تمام بلاد اسلامی زنده کرد.

سید علی ملک حسینی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید قدس حاج قاسم سلیمانی افزود: باید ابعاد وجودی حاج قاسم سلیمانی را همرزمانش که در میدان رزم و خطوط مقدم و زمان مناجات شبانه اش کنار او بودند بیان کنند.

شهید سلیمانی ذخیره الهی بود که در جنگ تحمیلی فرماندهی لشکر را به عهده داشت و در خطوط مقدم می جنگید و تا مرز شهادت پیش می رفت.

وی در مورد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: ایشان پس از دوران دفاع مقدس در مبارزه با اشرار در استانهای کرمان و سیستان و بلوچستان خواب و قرار نداشت تا این که فرماندهی سپاه قدس بیرون از استانها را به عهده گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج با اشاره به این که تمام طول عمر سردار شهید سلیمانی با برکت بود و پس از شهادت شان مکتب حاج قاسم را ارائه کردند، بیان کرد: بصیرت، زمان شناسی، ولایت پذیری و ولی شناسی از ویژگی های برجسته ی ایشان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار شهید سلیمانی محور مقاومت را در تمام بلاد اسلامی زنده کرد

سردار شهید سلیمانی محور مقاومت را در تمام بلاد اسلامی زنده کرد