مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 20:352024-01-03سياسي

محمود صادقی: هماهنگی انتخاباتی 31 حزب در جبهه اصلاحات امری نزدیک به محال است


عضو «فراکسیون امید» در مجلس قبل، ضمن بررسی علت تشتت اصلاح طلبان درباره انتخابات اسفند ماه گفت: بعید است جبهه اصلاحات به موضع واحدی در قبال انتخابات برسد.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - محمود صادقی در گفت و گو با روزنامه شرق اظهار کرد: واقع امر این است که فعلا در جبهه اصلاحات و حتی در تشکل متبوعم یعنی انجمن مدرسین دانشگاه ها بحث، تبادل نظر و چانه زنی درباره انتخابات اسفندماه در جریان است و هنوز به یک موضع گیری واحد نرسیده ایم.

ما تقریبا شاهد شکل گیری اداره امور کشور به دست یک اقلیت هستیم و نتیجه آن هم در همه ابعاد و سطوح کاملا عیان است و تقریبا جامعه را درباره آینده ایران به شدت ناامید کرده است.

به همین دلیل است که موضوع میزان مشارکت و انتخابات آزاد اکنون محل بحث فراوان است.

  خبرنگار شرق پرسید: آیا مجلس دهم قابل دفاع بود؟! چه کسانی از مجلس دهم انتظارات عجیبی داشتند، اما در پایان نه تنها به انتظارات جامعه عمل پوشانده نشد بلکه حتی حداقل ها را هم برآورده نکردند و نهایتا کار به جایی رسید که برخی فعالان رسانه ای و سیاسی به دلیل حمایت از فراکسیون امید رسما از مردم عذرخواهی کردند؟ صادقی پاسخ داد: بله، در همین مجلس دهم که من سابقه حضور در آن را دارم، علی رغم تمام رد صلاحیت های گسترده، باز انتظارات حداقلی از مجلس سابق وجود داشت و بر مب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمود صادقی: هماهنگی انتخاباتی 31 حزب در جبهه اصلاحات امری نزدیک به محال است

محمود صادقی: هماهنگی انتخاباتی 31 حزب در جبهه اصلاحات امری نزدیک به محال است