مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 00:252024-01-15بين الملل

انصارالله: آمریکا و انگلیس دیگر نمی توانند از باب المندب عبور کنند


عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن شامگاه دوشنبه چند ساعت پس از حمله این کشور به یک کشتی آمریکایی در خلیج عدن، تهدید کرد نیروهای آمریکایی و انگلیسی دیگر نمی توانند از باب المندب عبور کنند.

- عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن شامگاه دوشنبه چند ساعت پس از حمله این کشور به یک کشتی آمریکایی در خلیج عدن، تهدید کرد نیروهای آمریکایی و انگلیسی دیگر نمی توانند از باب المندب عبور کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد البخیتی عضو دفتر سیاسی این جنبش تاکید کرد نیروهای مسلح یمن درحال توسعه توانایی های موشکی خود هستند و به زودی غافلگیری هایی رخ خواهد داد.

وی با بیان اینکه نیروهای آمریکایی و انگلیسی دیگر نمی توانند از باب المندب عبور کنند، گفت: ما وارد مرحله جدیدی شده ایم و محور مقاومت، زمام امور را در منطقه به دست گرفته است.

آمریکا هم از حمله به یمن پشیمان خواهد شد و بازنده خواهد بود.

در همین راستا، یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن ساعتی پیش با صدور بیانیه ای تاکید کرد: نیروی دریایی ارتش این کشور یک ناو آمریکایی را در خلیج عدن با تعدادی موشک مناسب نیروی دریایی هدف قرار داد و هدف مورد نظر با دقت مورد اصابت قرار گرفت.

سریع در این بیانیه تصریح کرد: نیروهای مسلح یمن تمامی ناوهای جنگی آمریکایی و انگلیسی شرکت کننده در تجاوز به کشورمان را اهداف متخاص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصارالله: آمریکا و انگلیس دیگر نمی توانند از باب المندب عبور کنند

انصارالله: آمریکا و انگلیس دیگر نمی توانند از باب المندب عبور کنند