مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 20:462024-01-07ورزشي

هجوم کوچولوها به زمین و حضور آقای گل استقلالی در تمرین تیم ملی (+عکس)


تیم ملی فوتبال کشورمان که برای برپایی آخرین اردوی تدارکاتی پیش از اعزام به جام ملت های آسیا در کیش حضور دارد، از ساعت 19 در ورزشگاه المپیک کیش به تمرین پرداخت.

- هجوم کوچولوها به زمین و حضور آقای گل استقلالی در تمرین تیم ملی (+عکس) تیم ملی فوتبال کشورمان که برای برپایی آخرین اردوی تدارکاتی پیش از اعزام به جام ملت های آسیا در کیش حضور دارد، از ساعت 19 در ورزشگاه المپیک کیش به تمرین پرداخت.

 تمرین تیم ملی فوتبال مانند شب های گذشته با حواشی جالبی همراه بود که از جمله آن می توان به حضور مهاجم اسبق استقلال و همچنین هجوم تماشاگران کودک و نوجوان به زمین اشاره کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، تیم ملی فوتبال کشورمان که برای برپایی آخرین اردوی تدارکاتی پیش از اعزام به جام ملت های آسیا در کیش حضور دارد، از ساعت 19 در ورزشگاه المپیک کیش به تمرین پرداخت.

در این تمرین هم ملی پوشان کشورمان مانند روزهای گذشته با استقبال گرم هواداران روبه رو شدند تا با روحیه بالایی آماده حضور در قطر شوند.

تمرین امشب تیم ملی مانند شب های گذشته مهمانان ویژه ای داشت.

علاوه بر سعید دقیقی، سرمربی شمس آذر که پای ثابت تمرین تیم ملی در روزهای اخیر بوده است، آرش برهانی، مهاجم اسبق استقلال و تیم ملی هم در تمرین تیم ملی حضور پیدا کرد و با بازیکنان و کادر فنی به خش وبش پرداخت و برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هجوم کوچولوها به زمین و حضور آقای گل استقلالی در تمرین تیم ملی (+عکس)

هجوم کوچولوها به زمین و حضور آقای گل استقلالی در تمرین تیم ملی (+عکس)