مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 15:402024-01-06فرهنگي

جاجیم بافی در کرمانشاه احیاء شد/ مذاکرات برای معرفی صنایع دستی کرمانشاه در عراق 


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از رایزنی و مذاکره با عراقی ها برای برگزاری نمایشگاه ها و معرفی صنایع دستی کرمانشاه در این کشور خبرداد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از رایزنی و مذاکره با عراقی ها برای برگزاری نمایشگاه ها و معرفی صنایع دستی کرمانشاه در این کشور خبرداد.

  داریوش فرمانی، امروز(16 دی) در اختتامیه دومین جشنواره صنایع دستی بسیج در کرمانشاه، بااشاره مهمترین رویکردهای حوزه صنایع دستی استان، اظهارکرد: یکی از رویکردهای مهم ما در این حوزه آموزش رشته های مختلف صنایع دستی است.

وی افزود: در این راستا طی سال گذشته حدود 400 نفر در استان آموزش های صنایع دستی دیدند.

مدیرکل میراث فرهنگی استان تصریح کرد: ترویج استفاده از صنایع دستی، صادرات، بازاریابی، نوآوری و خلاقیت از دیگر رویکردهایی است که بصورت جدی آنها را در دستور کار قرار داده ایم و اتفاقات خوبی هم در این حوزه ها در استان در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه های ما باز زنده سازی رشته های فراموش شده است و خوشبختانه امسال توانستیم رشته جاجیم بافی را احیاء کنیم.

فرمانی به اهمیت طراحی، خلاقیت و نوآوری در فروش محصولات صنایع دستی اشاره کرد و گفت: اگر یک هنرمند با کیفیت ترین محصول را تولید کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاجیم بافی در کرمانشاه احیاء شد/ مذاکرات برای معرفی صنایع دستی کرمانشاه در عراق 

جاجیم بافی در کرمانشاه احیاء شد/ مذاکرات برای معرفی صنایع دستی کرمانشاه در عراق