مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 08:052024-01-16بين الملل

واکنش آمریکا به حملات موشکی سپاه پاسداران علیه مقر جاسوسی رژیم صهیونیستی در عراق


وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه ای با مطرح کردن ادعاهایی به حملات موشکی ایران به مقر جاسوسی رژیم صهیونیستی در اربیل عراق، واکنش نشان داد.

- وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه ای با مطرح کردن ادعاهایی به حملات موشکی ایران به مقر جاسوسی رژیم صهیونیستی در اربیل عراق، واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متیو میلر سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه ای با مطرح کردن اظهاراتی مداخله جویانه اقدام سپاه پاسداران ایران به انهدام مقرهای جاسوسی و تجمع گروهک های تروریستی ضد ایرانی در عراق با موشک های بالستیک را محکوم کرد.

در این بیانیه که در وبگاه وزارت امور خارجه آمریکا منتشر شده، آمده است: آمریکا، قویا، حملات (نیمه شب دوشنبه) ایران در اربیل را محکوم کرده و به خانواده کشته شدگان تسلیت می گوید.

میلر با نادیده گرفتن حملات متجاوزانه اخیر این کشور به همراه انگلیس علیه یمن و اثر ثبات زدای حضور نظامی مداخله جویانه آن در منطقه، گفت: ما حملات موشکی بی ملاحظه ایران را محکوم می کنیم که ثبات عراق را تضعیف می کند.

از دولت عراق و تلاش های دولت منطقه ای کردستان برای برآورده کردن خواسته های مردم عراق حمایت می کنیم.

سپاه پاسداران ایران در اطلاعیه ای درباره حملات به مقر تروریست ها در عراق اعلام کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به شرارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش آمریکا به حملات موشکی سپاه پاسداران علیه مقر جاسوسی رژیم صهیونیستی در عراق

واکنش آمریکا به حملات موشکی سپاه پاسداران علیه مقر جاسوسی رژیم صهیونیستی در عراق