مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 20:452024-01-11بين الملل

قدردانی حماس از آفریقای جنوبی به خاطر شکایت از تل آویو


عضو دفتر سیاسی جنبش حماس گفت که ادله و برهانهایی که آفریقای جنوبی ارائه داده به همه جهان ثابت کرده که رژیم صهیونیستی دست به کشتار جمعی و پاکسازی نژادی مردم فلسطین در نوار غزه زده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،عزت الرشق عضو دفتر سیاسی جنبش حماس، از شکایتی که آفریقای جنوبی امروز در دادگاه لاهه از رژیم صهیونیستی مطرح کرد، قدردانی کرد؛ این شکایت درباره نسل کشی مردم فلسطین از سوی صهیونیستها مطرح شد.

خبرگزاری شهاب به نقل از الرشق گزارش داد، ادله و برهانهایی که آفریقای جنوبی ارائه کرده، به همه جهان ثابت کرده که رژیم صهیونیستی دست به کشتار جمعی و پاکسازی نژادی مردم فلسطین در نوار غزه زده است.

دیوان بین المللی دادگستری امروز پنجشنبه اولین جلسه استماع برای رسیدگی به شکایت آفریقای جنوبی از اسراییل بابت نسل کشی در غزه را برگزار کرد.

این جلسه از ساعت 09:00 صبح امروز به وقت گرینویچ (12:30 به وقت تهران) آغاز شد.

 نماینده آفریقای جنوبی در این دادگاه تأکید کرد که رژیم صهیونیستی، سیاست های آپارتاید را در قبال فلسطینیان نوار غزه اجرا می کند.

الرشق همچنین گفت که آفریقای جنوبی بار دیگر اصالت مواضع اصولی خود را در حمایت از ملت و مسئله فلسطین نشان داد و ثابت کرد که مخالف جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه ملت ما و حقوق مشروع آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی حماس از آفریقای جنوبی به خاطر شکایت از تل آویو

قدردانی حماس از آفریقای جنوبی به خاطر شکایت از تل آویو