مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 14:452024-01-13حوادث

ناکامی اوباش در آزار و اذیت دانش آموزان شیروانی


فرمانده انتظامی شهرستان شیروان، از اقدام به موقع پلیس این شهرستان در دستگیری دو نفر از اوباش سابقه دار که قصد آزار و اذیت دانش آموزان داشتند خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی شهرستان شیروان، از اقدام به موقع پلیس این شهرستان در دستگیری دو نفر از اوباش سابقه دار که قصد آزار و اذیت دانش آموزان داشتند خبر داد.

سرهنگ مجید یگانه پور گفت: با دریافت گزارشی مبنی بر ایجاد مزاحمت و ایجاد رعب و وحشت برای دانش آموزان در سطح شهر، بلافاصله دستور کار ویژه ای جهت شناسایی و دستگیری این افراد صادر شد.

وی اظهار کرد: پس از بررسی موضوع مشخص شد گروهی از اوباش که به زور سعی در ربایش دختران و پسران کم سن و سال به قصد آزار و اذیت در مسیر مدرسه تا خانه داشتند با اقدام به موقع پلیس قبل از این اقدام شوم دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، سرهنگ یگانه پور با اشاره به اینکه متهمان بعد از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، افزود: امنیت کودکان برای پلیس از هر موضوع دیگری مهم تر است و ایجاد و برقراری امنیت در سطح جامعه وظیفه قانونی پلیس است و در این راستا از هیچگونه تلاش و کوششی کوتاهی نخواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناکامی اوباش در آزار و اذیت دانش آموزان شیروانی

ناکامی اوباش در آزار و اذیت دانش آموزان شیروانی