مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 19:102024-01-18بين الملل

حزب الله: آمریکا حامی تروریسم صهیونیستی و تجاوز به غزه است


جنبش حزب الله لبنان ضمن محکومیت تروریستی خواندن انصارالله یمن از سوی آمریکا، تأکید کرد که واشنگتن، حامی تروریسم صهیونیستی است و از تجاوز صهیونیستها به غزه حمایت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنبش حزب الله لبنان شامگاه امروز پنجشنبه با صدور بیانیه ای، قرار دادن جنبش انصارالله یمن در لیست تروریستی از سوی آمریکا را محکوم کرد و آن را تصمیم ظالمانه و باطل عنوان کرد.

جیک سالیوان ، مشاور امنیت ملی کاخ سفید شامگاه روز گذشته در بیانیه ای اعلام کرد  واشنگتن جنبش انصارالله یمن را به فهرست سازمان های اصطلاحاً تروریستی این کشور بازگرداند.

  در این بیانیه آمده است: امروز، در پاسخ به تداوم تهدیدها و حملات ایالات متحده قرار گرفتن نام انصارالله که به عنوان حوثی ها هم شناخته می شود در فهرست تروریست های جهانی اعلام می شود.

حزب الله با اشاره به اینکه این اقدام، در تکمیل تجاوز آمریکا به یمن است، تأکید کرد: آمریکا، حامی تروریسم صهیونیستی و تجاوز جنایتکارانه به غزه و ملت آن است.

جای تعجب دارد که آمریکا به یمن عزیز و ملت شریف آن، حمله می کند، سپس طرفی را که مورد تجاوز قرار گرفته است، در لیست تروریسم قرار می دهد.

جنبش مقاومت لبنان با تأکید بر اینکه این اقدام آمریکا، نشانگر فرهنگ جنایتکارانه و تسلط متجاوزانه آن بر همه جها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله: آمریکا حامی تروریسم صهیونیستی و تجاوز به غزه است

حزب الله: آمریکا حامی تروریسم صهیونیستی و تجاوز به غزه است