مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 23:002023-12-23ورزشي

قهرمانی تیم گیلان در مسابقات جوجیتسوی کشور


رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرانزلی از قهرمانی تیم گیلان در مسابقات جوجیتسوی کشور جام ولایت در رده های سنی امید و بزرگسالان خبر داد.

- ایسنا/گیلان رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرانزلی از قهرمانی تیم گیلان در مسابقات جوجیتسوی کشور "جام ولایت" در رده های سنی امید و بزرگسالان خبر داد.

مجید ستوده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: تیم گیلان با حضور ورزشکاران و سرمربی اهل بندرانزلی، قهرمان مسابقات جوجیتسوی کشور جام ولایت در رده های سنی امید و بزرگسالان شد.

وی افزود: در این رقابت ها و در رده بزرگسالان، تیم گیلان با کسب دو مدال طلا توسط ایلیا محسن پور و سینا اصغر زاده و دو نقره حامد دلیری و امیر نجیبی همچنین تصاحب دو مدال برنز توسط کوروش نیازمند و کامیار قاسمی، در مجموع تیمی بزرگسالان به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت.

ستوده تصریح کرد: در رده سنی امید نیز گیلان با شرکت 4 ورزشکار صاحب 3 مدال طلا توسط ابوالفضل نوروزی، رسام احمدی و علیرضا وسائلی و یک مدال نقره مهرشاد قرباندوست شد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرانزلی گفت: در بخش دیگری از مسابقات در رشته bjj وزن 94- محمدرضا خطیبی با کسب نشان خوش رنگ طلا شگفتی ساز مسابقات شد و تیم گیلان در رده سنی امید نیز به قهرمانی رسید و در مجموع تیمی کاروان گیلان با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمانی تیم گیلان در مسابقات جوجیتسوی کشور

قهرمانی تیم گیلان در مسابقات جوجیتسوی کشور