مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 14:552023-12-31پزشكي

اقدامات زنده یاد کاظمی آشتیانی موجب امیدآفرینی در فضای دانشجویی شد


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه اقدامات زنده یاد کاظمی آشتیانی امیدآفرینی زیادی در فضای دانشجویی ایجاد کرد، - ایسنا/فارس معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه اقدامات زنده یاد کاظمی آشتیانی امیدآفرینی زیادی در فضای دانشجویی ایجاد کرد، گفت: در فضای دانشجویی می توانیم با معرفی و نشان دادن الگوهایی نظیر زنده یاد کاظمی آشتیانی چنین روحیه نشاط و امید را ایجاد کنیم.

محمدحسین انباردار، متخصص پاتولوژی بالینی و تشریحی و دانشیار گروه پاتولوژی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در گفت وگو با خبرنگار ایسنا ضمن گرامیداشت فرا رسیدن سالگرد آسمانی شدن زنده یاد کاظمی آشتیانی گفت: نام ایشان، دوران دانشجویی را برای من تداعی می کند.

وی تصریح کرد: در اوایل دهه 80 بود که نام رویان و شبیه سازی حیوانات بسیار بر سر زبان ها افتاده بود و دانشجویان مرتبط با این رشته ها علاقه فراوانی نسبت به این موضوعات داشتند.

انباردار با بیان اینکه زنده یاد کاظمی آشتیانی روحیه متعهدانه و مسئولیت پذیر در عرصه های علمی دشت، گفت: دو فاکتور عالم بودن و متعهد بودن در شخصیت زنده یاد کاظمی آشتیانی کنار هم قرار گرفته بودند و نتیجه آن هم اقدامات فاخر ایشان در عرصه های علمی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات زنده یاد کاظمی آشتیانی موجب امیدآفرینی در فضای دانشجویی شد

اقدامات زنده یاد کاظمی آشتیانی موجب امیدآفرینی در فضای دانشجویی شد