مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 17:052024-01-16پزشكي

پرداخت 8 همت از مطالبات شرکت های پخش دارو از سوی سازمان هدفمندی؛ بزودی


مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو با اعلام اینکه 8 هزارمیلیارد از مطالبات شرکت های پخش در روزهای آتی از سوی سازمان هدفمندی پرداخت می شود، - مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو اعلام کرد پرداخت 8 همت از مطالبات شرکت های پخش دارو از سوی سازمان هدفمندی؛ بزودی مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو با اعلام اینکه 8 هزارمیلیارد از مطالبات شرکت های پخش در روزهای آتی از سوی سازمان هدفمندی پرداخت می شود، گفت: از این میان 5 همت به دانشگاه های علوم پزشکی و 3 هزار میلیارد برای سایر داروخانه های خصوصی اختصاص می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد پیکانپور گفت: شناسه گذاری پلاسما که جزو صنایع زیرساختی و توسعه ای است، از ابتدای دی ماه آغاز شده است.

وی همچنین گفت: بیش از 300 قلم از داروهای معاونت بهداشت و بخشی دیگر از داروها به اصالت سنجی اضافه و تعداد این اقلام از 1333 به 1882 خواهد رسید.

پیکانپور با بیان اینکه سامانه شورتیج مبنای احصاء کمبودهای دارویی به صورت سیستماتیک قرار گرفته است، افزود: گزارش کمبودها از سوی معاونت ها و شرکت های پخش به طور کامل احصا می شود.

او همچنین با اعلام اینکه 8 هزارمیلیارد از مطالبات شرکت های پخش در روزهای آتی از سوی سازمان هدفمندی پرداخت می شود، گفت: از این میان 5 همت به دانشگاه های علوم پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 8 همت از مطالبات شرکت های پخش دارو از سوی سازمان هدفمندی؛ بزودی

پرداخت 8 همت از مطالبات شرکت های پخش دارو از سوی سازمان هدفمندی؛ بزودی