مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 10:252024-01-07اجتماعي

مدیرکل محیط زیست: از نیروگاه شازند شکایت کردیم


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت:در بحث آلودگی هوای شهر اراک شکایت از نیروگاه شازند تنظیم و به دستگاه قضایی ارسال شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، یوسف یوسفی امروز در جلسه شورای اسلامی شهر اراک در خصوص وضعیت آلودگی هوای این شهر اظهار کرد: شرایط اکولوژیکی و توپوگرافیکی و اقلیمی شهر اراک را کمابیش همه می دانیم، در گذشته همواره در 6 ماهه نخست سال همواره گرد و غبار باعث آلودگی هوا بوده است که اداره حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی اقداماتی را در این حوزه داشته اند.

وی افزود: متاسفانه با صنعتی شدن شهر، آلودگی کل سال را در برگرفته و از همین رو برای داشتن هوای پا ک به تعامل همه دستگاه ها نیاز داریم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی بیان کرد: این در حالی است که در جانمایی صنایع هم اشتباهات مسلمی وجود داشته که موجب شدت گرفتن آلودگی ها در مرکز شهر شده است.

یوسفی ادامه داد: دولت نسبت به سال های گذشته ضرباهنگ اقدامات خود را برای آلودگی هوا بیشتر کرده و در سطح استان هم به صورت هفتگی در معاونت امور عمرانی به این موضوع پرداخته می شود.

وی با اشاره به اینکه کارگروه کاهش آلودگی هوا تا پایان سال گذشته 5 جلسه داشته، اما امسال تا تاکنون پنج جلسه برگزار کرده است، گفت: تمام دغدغه های مطرح شده و جلسات سال گذشته به برنامه ریزی اقداما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل محیط زیست: از نیروگاه شازند شکایت کردیم

مدیرکل محیط زیست: از نیروگاه شازند شکایت کردیم