مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 16:102024-01-18سياسي

نماز درخواست باران درس توحید و توجه به قدرت و رحمت الهی است


مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با دعوت از عموم مردم مومن و انقلابی اصفهان برای شرکت در نماز درخواست باران گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حجت الاسلام رحمت الله صادقی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف استان اصفهان در همایش روحانیون شاغل با اشاره به آغاز ماه رجب تاکید کرد: اهل بیت علیهم السلام توصیه های زیادی در رابطه با دعا، توبه و استغفار در این ماه کرده اند و بزرگان ماه رجب و شعبان را مقدمه آمادگی ورود ماه مبارک رمضان و شب قدر معرفی می کنند.

وی گفت: زندگی انسان پر از فراز نشیب است و برای اینکه غفلت ما را فرا نگیرد خداوند متعال مقاطعی قرار داده که انسان خودش را پالایش کند و غفلت ها را بزداید و ماه رجب یکی از این فرصت ها است.

این کارشناس مسائل دینی افزود: بر اساس آیات قرآن بسیاری از مشکلات در زندگی دنیایی ناشی از فراموشی یاد خدا و دوری از معنویت است و عواملی همچون بدرفتاری با پدر مادر، سبک شمردن نماز و دوری از توسل به اهل بیت(ع) باعث سختی زندگی دنیایی خواهد شد.

صادقی با دعوت از عموم مردم مومن و انقلابی اصفهان برای حضور در نماز باران اصفهان در روز جمعه خاطرنشان کرد: از آداب این نماز گرفتن سه روز روزه قبل از اقامه و حالت خضوع و خشوع و حضور کود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز درخواست باران درس توحید و توجه به قدرت و رحمت الهی است

نماز درخواست باران درس توحید و توجه به قدرت و رحمت الهی است