مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 10:402024-01-09سياسي

دروس و دوره های مشترک بین دانشگاه های کوفه و الزهرا(س) برگزار می شود


در دیدار بین رییس دانشگاه الزهرا(س) و رییس دانشگاه کوفه عراق مقرر شد که دروس و دوره های مشترک بین این دو دانشگاه برگزار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه الزهرا (س)، زهرا ناظم بکایی رییس دانشگاه الزهرا (س) در سالروز میلاد حضرت زهرا (س) در سفر به عراق با یاسر لفته حسون رییس دانشگاه کوفه دیدار کرد.

در این دیدار لفته حسون با اشاره به دانشکده های مختلف این دانشگاه، گفت: در این دانشگاه دانشکده های مختلفی از جمله کامپیوتر، هنر، نقشه کشی و مهندسی، فناوری اطلاعات، علوم انسانی، ادبیات، علوم سیاسی، اقتصاد، حقوق، فقه و الهیات، پزشکی و داروسازی فعالیت می کنند، یک دانشکده هم فقط مربوط به بانوان است.

وی با بیان اینکه دانشگاه کوفه 23 هزار دانشجو دارد، از وجود 47 پروژه علمی در زمینه های مختلف در این دانشگاه خبر داد.

رییس دانشگاه کوفه با اشاره به ثبت 18 مجله علمی این دانشگاه در اسکوپوس تأکید کرد: اولویت این دانشگاه همکاری با دانشگاه الزهرا (س) است.

در ادامه این نشست ناظم بکایی ضمن تشکر از مهمان نوازی مسؤولان دانشگاه کوفه گفت: ما معتقدیم ایران و عراق دو کشور بزرگ غرب آسیا هستند که دارای مشترکات تمدنی هستند و به همین دلیل دشمنان بسیاری تلاش کرده اند که دو ملت را از هم جدا کرده و مانع از تعاملات علمی، فرهنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دروس و دوره های مشترک بین دانشگاه های کوفه و الزهرا(س) برگزار می شود

دروس و دوره های مشترک بین دانشگاه های کوفه و الزهرا(س) برگزار می شود