مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 22:502024-01-12سياسي

تقدیر دانشجویان از اقدام ضدآپارتاید آفریقای جنوبی در لاهه


جمعی از مردم و دانشجویان در حمایت از شکایت آفریقای جنوبی در دادگاه بین المللی لاهه از رژیم صهیونیستی، مقابل سفارت این کشور تجمع کردند.

- جمعی از مردم و دانشجویان در حمایت از شکایت آفریقای جنوبی در دادگاه بین المللی لاهه از رژیم صهیونیستی، مقابل سفارت این کشور تجمع کردند.

علی بیات عضو شورای مرکزی اتحادیه جنبش عدالتخواه دانشجویی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا گفت: عصر امروز جمعه 22 دی ماه جمعی از مردم و دانشجویان در حمایت از اقدام آفریقای جنوبی در دادگاه بین المللی لاهه به منظور شکایت از رژیم صهیونیستی در مقابل سفارت آفریقای جنوبی تجمع کردند.

وی با تأکید بر اقدام آفریقای جنوبی مبنی بر متهم کردن اسراییل به نقض کنوانسیون نسل کشی 1948 در دیوان بین المللی لاهه تصریح کرد: جنبش عدالتخواه دانشجویی با این ابتکار سعی کرد تا از اقدام آنها تقدیر و بر حمایت خود از مردم مظلوم و مقتدر فلسطین تأکید کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رونالد لامولا وزیر دادگستری و نماینده آفریقای جنوبی در جریان نخستین جلسه این دادگاه گفته بود که اسراییل جنایات و اقدامات کشتارجمعی در فلسطین را از سال 1948 تشدید کرده است.

ملت فلسطین از سال 1948 تاکنون از حق تعیین سرنوشت خود محروم شده است، قوانین اسراییل برای تحمیل آپارتاید بر فلسطینیان طراحی شده است و ما در آفریقای جنوبی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر دانشجویان از اقدام ضدآپارتاید آفریقای جنوبی در لاهه

تقدیر دانشجویان از اقدام ضدآپارتاید آفریقای جنوبی در لاهه