مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 09:202024-01-03بين الملل

مادر العاروری: پسرم آرزوی شهادت داشت و به آن رسید


مادر معاون رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد:«به پسرم شهادتی را که آرزو داشت و به آن رسید، تبریک می گویم.

» - مادر معاون رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد: به پسرم شهادتی را که آرزو داشت و به آن رسید، تبریک می گویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مادر صالح العاروری، معاون رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تصریح کرد: فرزندم همیشه آرزوی شهادت داشت و به آن رسید.

براساس گزارش الجزیره، مادر العاروری تاکید کرد، 20 سال بود که پسرش را ندیده بود، او 15 سال را در زندان های رژیم صهیونیستی سپری کرد و پس از آزادی اش از زندان، اشغالگران او را به خارج از اراضی اشغالی فلسطین تبعید کردند.

صالح العاروری و دو تن از رهبران گردان های القسام، شاخه نظامی حماس در انفجاری در شامگاه سه شنبه در منطقه المشرفیه در ضاحیه جنوبی بیروت در نتیجه حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به دفتر حماس در آنجا ترور شدند.

پیشتر نیویورک تایمز به نقل از دو مقام آمریکایی گزارش داد که رژیم صهیونیستی مسؤولیت حمله هوایی به ضاحیه جنوبی بیروت را که منجر به ترور صالح العاروری معاون رییس دفتر سیاسی حماس شد، بر عهده دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادر العاروری: پسرم آرزوی شهادت داشت و به آن رسید

مادر العاروری: پسرم آرزوی شهادت داشت و به آن رسید