مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 14:452023-12-31سياسي

سخنگوی وزارت خارجه: همه موضوعات با روابط خارجی در سبد برجام قرار نخواهد گرفت.


همچون برجام که انرژی زیادی از دستگاه دیپلماسی گرفت، یکی از موضوعات سیاست خارجی دولت است و همه موضوعات با روابط خارجی در سبد برجام قرار نخواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند،، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه امروز  در نشست شورای اداری خراسان جنوبی  اظهارداشت: کریدورهای کشور در زمینه توسعه روابط تجاری موضوع بسیار راهبردی و کلیدی محسوب می شود که دولت سیزدهم به آن توجه ویژه داشته است و تلاش شده که جایگاه کشور در صادرات انرژی بازیابی و حفظ شود.

وی با اشاره به این که در این دوره ایران روابط متوازن و متعادل با دنیا را دنبال می کند گفت: به حوزه شرق و آسیا توجه ویژه دارد به گفته وی در این چارچوب مسائلی همچون برجام که انرژی زیادی از دستگاه دیپلماسی گرفت، یکی از موضوعات سیاست خارجی دولت است و همه موضوعات با روابط خارجی در سبد برجام قرار نخواهد گرفت.

سخنگوی وزارت امور خارجه ادامه داد: در همین چارچوب دولت اقدامات زیادی انجام داده و تلاش کرده که از دیپلماسی التماسی خارج شود و برای توسعه روابط در دنیا به ویژه کشورهایی که خود را قدرت برتر تلقی می کنند التماس نخواهیم کرد بلکه بر مبنای عزت و منافع ملی و مصلحت کشور عمل می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی وزارت خارجه: همه موضوعات با روابط خارجی در سبد برجام قرار نخواهد گرفت.

سخنگوی وزارت خارجه: همه موضوعات با روابط خارجی در سبد برجام قرار نخواهد گرفت.