مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 11:202024-01-18سياسي

آیین اختتامیه اولین رویداد باهم وطن برگزار شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیین اختتامیه اولین رویداد جایزه ویژه باهم وطن دوشنبه شب در سینما فلسطین تهران با حضور سردار عزیز جعفری محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد٬ حجت الاسلام محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی٬ جمعی از اهالی رسانه و مستندسازان .

- آیین اختتامیه اولین رویداد جایزه ویژه باهم وطن در سینما فلسطین برگزار شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیین اختتامیه اولین رویداد جایزه ویژه باهم وطن دوشنبه شب در سینما فلسطین تهران با حضور سردار عزیز جعفری محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد٬ حجت الاسلام محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی٬ جمعی از اهالی رسانه و مستندسازان با اجرای وحید رونقی برگزار شد.

در این مراسم بعد از تلاوت قرآن مقداد خداداد دبیر این رویداد برروی صحنه آمد و بیان کرد: تشکر می کنم از دوستان نهاد روایت جهاد که 14 روز زحمت کشیدند.

در این مجموعه مستند هایی که جمع آوری شد، محسن اسلام زاده مربی گری تولید مستند ها را انجام داد و عذرخواهی کرد که نتوانست امشب در اختتامیه این رویداد همراهمان باشد.

او افزود: قطعا سطح کیفی این مستند ها بالاتر خواهد رفت، اما عنصر محتوا عالی است و در شبکه افق نیز اعلام شد که این مستند ها قابلیت تبدیل شدن به بانک اطلاعاتی را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین اختتامیه اولین رویداد باهم وطن برگزار شد

آیین اختتامیه اولین رویداد باهم وطن برگزار شد